klik disini,ia percuma!

20.11.10

dino ku sayang~

uit! korang percaya tak kalau aku cakap aku seorang penjinak dinosaur "patr-time"? mesti tak percaya kan?hah! benda yang korang tak percaya nie la yang akan buat mulut korang tu, terganga luas-luas! hahaha.


Cerita bermula di sini. Pada suatu malam yang hening lagi sunyi, aku bersama teman serumah ku ke suatu tempat yang tidak begitu indah rupanya TETAPI di tempat itu, mempunyai tasik yang berbentuk huruf "Y"! dasyat kan?
Sedang aku giat berjalan di tempat itu, tiba-tiba, aku terpandang seekor dinasour yang begitu besar sekali, aku merasakan dinasour itu sungguh comel skali!Dengan bersaksikan cahaya rembulan serta teman serumah ku. aku mengejar dinasour itu,akan tetapi, dinasour itu tidak berganjak pon dari situ,malah dinasour itu ingin beradu tenaga dengan ku.

Tampa melengahkn masa lagi, ak berlawan dengan dinasour tersebut. Hampir 45 minit aku berlawan, akhirnya dinasour itu tumbang di tangan ku.Sehingga kini, dinasour itu masih dalam jagaan ku dan aku berikn nama DINO.

Kalau korang tidak percaya, di sini aku letakkan juga gmbar aku bersama Dino :-







P/S : suka hati laa nk tulis apa, blog akukan? haha :-P

4 comments:

Ayep said...

huh...aku ada bela gak....tp....kamera kena pijak ngan dinosor tu....x dpt amik gmbr..

Payyad said...

p dinosour ko x kuat cam aknye kn? hehe

black forest said...

mcm kenal je dino ni :P

Payyad said...

ehh? camne leh kenal? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan