klik disini,ia percuma!

15.11.10

owwhh ROKOK!


Rokok, kau sudah bersama ku hampir bertaun lamanya,alangkah setianya ko dengan diriku. Kemana saja aku pergi, kau akan ku bawa. kau lah teman paling rapat dengan ku.



Rokok, aku betol-betol mohon kemafan darimu, kerana akan cuba sebaik mungkin untuk meniggalkn mu. Aku akan cube sedaya upaya hidup tampa dirimu. Walaupun aku sudah lama berteman dengan mu, Tp kau hanya racun semata-mta.
Sikit demi sedikit kau cuba membunuh ku, kenapa kau tergamak buat sebergini kepada ku!
kau kejam Rokok! kau kejam!

Dan sekarang, selamat tinggal! berambus kau dari hidup ku!


P/S : boleh ke Payyad berhenti merokok?

1 comment:

aku masih disini said...

yeahh !! benci rokok !!
payad bolehh..!! hehe..
hope kaw jgn kwn ag ngn rokok uh lg oke.. go go chaiyok :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan